dissabte, 22 de maig del 2021

Gràcies al Club del Beagle

 Durant molts anys la meva altra passió van ser els gossos de rastre, i encara ho és. Com molts dels seguidors i seguidores sabreu, fa uns anys m'ho vaig haver de deixar per problemes físics.

Durant tot aquest temps el peculiar món dels gossos em va fer conèixer gent extraordinària, amb la que vaig poder gaudir de moments inoblidables... entranyables. El cert és que per llistar totes les alegries que em van regalar aquells dies necessitaríem massa fulls en blanc; les guardo totes en el millor disc dur que existeix: el cor.
El curiós del cas, és que ara, després de tant de temps allunyat de la muntanya i els camps, segueixo vivint moments emocionants, gràcies a la magnífica gent que conformen aquest món. Si fa uns anys va estar el "Club del Azul de GascuñaGascón Santongeois i Ariegeois", el que em va donar el que, jo estava convençut, seria la darrera satisfacció, divendres passat en vaig rebre una altra que em va emocionar i per això vull compartir amb vosaltres.
Al matí, vaig anar a correus i em vaig trobar un sobre de grans dimensions, d'aquells que intueixes és una publicació. En arribar a casa l'obro i comprovo que és la revista del "Club Español del Beagle". Em va estranyar, ja que ja fa uns anys, com us he dit, vaig deixar aquest món. La sorpresa va ser en fullejar la revista i veure que a doble pàgina em feien un homenatge per la feina feta durant aquells dies. Us he de confessar que em van tocar la fibra.
Gràcies de tot cor a la junta del club del Beagle i a tots els afiliats, però en especial als jutges: Mario Sánchez, Sergio Gómez i Albert Salvany, que n'estic convençut que han tingut força a veure en aquest homenatge.
Aquest serà un d'aquells records, que com el rastre perduren en el temps.

...................

Durante muchos años mi otra pasión fueron los perros de rastro, y aún lo es. Como muchos de los seguidores y seguidoras sabréis, hace unos años me lo tuve que dejar por problemas físicos.

Durante todo este tiempo, el peculiar mundo de los perros me hizo conocer gente extraordinaria, con la que pude disfrutar de momentos inolvidables ... entrañables. Lo cierto es que para listar todas las alegrías que me regalaron en aquellos días necesitaríamos demasiadas hojas en blanco; las guardo todas en el mejor disco duro que existe: el corazón.

Lo curioso del caso es que ahora, después de tanto tiempo alejado de la montaña y los campos, sigo viviendo momentos emocionantes, gracias a la magnífica gente que conforman este mundillo. Si hace unos años fue el "Club del Azul de Gascuña, Gascón Santongeois y Ariégeois", el que me dio lo que yo estaba convencido sería la última satisfacción, el viernes pasado recibí otra que me emocionó y por eso quiero compartirlo con vosotros.

Por la mañana, fui a correos y me encontré un sobre de grandes dimensiones, de aquellos que intuyes es una publicación. Al llegar a casa lo abro y compruebo que es la revista del "Club Español del Beagle”. Me extrañó, ya que ya hace unos años, como os he comentado antes, dejé este mundo. La sorpresa fue al hojearla y ver que a doble página me hacían un homenaje por el trabajo realizado durante aquellos años. Os he de confesar que me tocaron la fibra.

Gracias de corazón a la junta del club del Beagle y a todos los afiliados, pero en especial a los jueces: Mario Sánchez, Sergio Gómez y Albert Salvany, que estoy convencido de que han tenido mucho que ver en este homenaje.

Este será uno de esos recuerdos, que como el rastro, perduran en el tiempo.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris