dimecres, 1 de setembre del 2021

La veu de Neus Sala

Destí. Hola Àngel, bon dia. M’agradat moltíssim el teu llibre, amb totes aquestes històries de vida que es van unint pels fils invisibles del destí aquest que anomenen quan es produeix un fet extraordinari que tant pot ser negatiu com positiu. Aquell que ens fa aflorar múltiples sentiments i emocions i ens dona la dimensió de que tot està escrit. He sentit els personatges propers i les seves vivències m'han emocionat quan el destí ha sigut cruel amb ells.

Alhora el llibre m'ha fet recordar, creant una connexió molt potent amb ell. Fa molts anys vaig recollir un grapadet de sorra volcànica a on hi havia Olivines, ven bé sense saber perquè ho feia. Les vaig guardar en un recipient d’artesania de l'illa i allà es van quedar. Fins que va arribar el dia que el destí es va fer present i en va fer obrir la tapa i aquelles olivines van començar a sortir. A hores d'ara queda una.

Moltes gràcies Àngel no et pots arribar a imaginar del que m'ha fet prendre consciencia PELL DE SORRA I ESCATES.


Gràcies a tu Neus per aquestes paraules tan belles. Ben segur que l'olivina que et queda serà la màgica.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris