dijous, 17 de gener del 2019

Tertúlies d'autor a Santa Bàrbara


Quan la Carme Sandonís em va invitar a anar al nou espai que havien creat a la Biblioteca de Santa Bàrbara, l'SMARTcentre, per participar a les "Tertúlies d'autor", la primera pregunta que li vaig fer, va ser: "Que és un SMARTcentre?, jo que hauré de fer?"-bé, en realitat eren dos-, ella, simpàtica com sempre, va riure i em va explicar que senzillament es tractava d'un petit espai, molt acollidor, on un autor conversava, a tocar de dits, amb la gent de la biblioteca i anava explicant una mica el seu procés de creació i la seva obra.
La veritat és que vaig gaudir més que un crio xipollejant, mentre plou, en un toll d'aigua. El temps ens va passa volant i em va encantar veure els ulls emocionats, especialment de dues dones d'edat avançada, perdoneu però sóc un desastre amb els noms, que escoltaven embadalides tot allò que anava dient i recitant. I també em va agradar força escoltar el projecte de la Teresa Camí, que em volgués fer partícip i veure la il·lusió que li va fer que li donés quatre consells, que sembla la van ajudar una mica a posar-lo en marxa.
En definitiva, una fantàstica estoneta d'aquelles per la qual paga la pena escriure.
Gràcies al Sr. Alcalde per, com sempre que tinc la sort de ser invitat a Santa Bàrbara, va estar present, a la gent de la biblioteca, amabilíssims, als lectors que em van acompanyar i sobretot, gràcies a l'amiga Carme Sandonís, per convidar-me a participar en aquestes "Tertúlies d'autor".




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris