divendres, 30 d’octubre del 2015

Presentació del Blog

Benvolguts amics i seguidors, finalment, m'he decidit a obrir un petit racó en aquest univers cibernètic. En aquest blog, anireu descobrint tot el meu viatge per aquest mar literari que vaig descobrint, en el que un dia vaig decidir navegar, sense cap rumb traçat, cap a l'illa dels somnis. Tot el que aniré embarcant en aquesta nau, surt de l'ànima, amb l'única pretenció, que els que perdeu uns instants del vostre temps en llegir-ho, poguessiu desconnectar, encara que sigui per uns segons, d'aquesta realitat actual, que poc té a veure amb la poesia.

Gràcies per acompanyar-me en el viatge.

La poesia és vida i la vida hauria de ser poesia.

Angel Martí









2 comentaris:

  1. Hola Àngel, serà per a mi un encant seguir-te a aquest bloc que serà d'allò més interessant, tant en qualitat literària com humana, com així ets tú, gràcies `per posar-te al meu camí...Una abraçada

    ResponElimina
  2. Com ja vas ben dir tu mateix, desprès de molts anys d'absència ens ha fet reunir el gust per les lletres i les ganes de fer.
    Aprofitem el "reset" i fem camí cap a l'illa aquesta dels somnis que tu dius.
    I, si pot ser, que sigui un llarg viatge.

    ResponElimina

Comentaris