dimecres, 9 de març del 2022

5ª edició Premi poesia eròtica d'Olot

 

Olot, a 6 de març de 2022.

La sala Torí s'ha omplert de gom a gom, altrament les normes de la COVID-19 encara s'ensumen. Les mascaretes dissimulen els rostres dels classificats, tot i seure ben a prop. És dificultós reconèixer als assistents. No obstant, just abans d'entrar, des de lluny, una parella m'han alçat la mà, eren el Franc Guinart i la seva esposa. Ja asseguts, sento un crit i giro el cap, ara el reconec!, és en Fede Cortés i la dona.

Reciten les poesies finalistes de la 5ª edició del Premi de Poesia Eròtica d'Olot, organitzat per Rapsodia Veues Literàries, amb una delicadesa exquisida. Fa tres anys que hi soc entre els finalistes, però les confiances s'esfumen com la boira d'aquestes terres en veure, cap a la meva dreta, a la Montserrat Bastons. Allí on l'he trobada sempre s'ha imposat, de forma merescuda. M'alço i li dic. Riu i amaga aquella mirada tímida a terra. No erro, quan anuncien la guanyadora no hi ha sorpreses per mi; el poema espectacular. En acabar se m'apropa Joan Armengol i ens fem una fotografia de record. Iniciem l'intercanvi de mòbils.

De vegades un, trencant la dita, es converteix en l'excepció que confirma la regla. D'allò que diuen: "La tercera és la bona", començo a tenir els meus dubtes. Miro la part bona, com sempre, l'any vinent, hauré de tornar a Olot i m'encanta la ciutat.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris