dimecres, 13 de gener del 2021

Abel Borràs Corrales guanya el 1r Premi Sambori d'Òmnium Cultural

Quan un s'assabenta que a florit un nou escriptor al seu poble, sempre se n'alegra. No és gens habitual que en un poble tan petit com l'Ametlla de Mar estiguin sortint a la llum tants d'artistes -sigui de la disciplina que sigui- en un període tan curt de temps. Ahir va ser un d'aquests dies. Vaig rebre un WhatsApp del meu amic Abel Borràs en el qual em deia que el seu fill de nou anys Abel Borràs Corrales havia estat guanyador del 1r Premi Sambori de contes, d'Òmnium Cultural, i que inclourien el conte en el llibre Tastets 2020. No cal ni dir que l'alegria va ser immensa; però la sorpresa més gran encara estava per arribar. Es va donar uns instants després, quan em va confessar que el conte es titulava Llàgrimes de Sal i que estava inspirat en la meva primera novel·la, que porta el mateix títol. 

Són fets com aquests els que realment t'omplen de joia i fan que la teva feina valgui la pena. Aquest és, per mi, el, millor premi que pot rebre un escriptor. Aquest, i al cap d'unes hores rebre un missatge de veu del seu fill -només nou anys- explicant-me, absolutament il·lusionat, com li va sorgir la idea i demanant-me si volia que m'enviés una foto dels obsequis que li havien donat. Un instant per recordar.

Res, Abel Borràs Corrales, no deixis mai d'escriure. El fet d'escriure et fa lliure i et porta a llocs on mai podràs estar si no és amb el bolígraf a la mà. Que sàpigues que em sento un privilegiat pel fet que Llàgrimes de sal t'hagi inspirat a escriure i per sobre de tot del fet que m'hagis trucat per fer-m'ho saber.

Moltíssimes felicitats.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris