divendres, 21 de juliol del 2017

Gràcies Barto, gràcies MUTO


D'ençà que en 2012 vaig començar a fer públic els meus escrits, he conegut molta gent gràcies a la literatura i en especial a la poesia, alguns dels quals s'han convertit en grans amics i potser alguna cosa més. Arran de la publicació en 2015 del meu poemari El Desfullar de les Ànimes i per casualitats d'aquelles que de vegades la vida et regala, vaig conèixer a Barto Merino, un nouvingut al poble, al que jo mai havia vist. Ell em va comentar que estaven formant un grup musical de rock, que era guitarrista, però que tenien un problema, que no volien fer versions, que els hi agradaria fer cançons pròpies, però no tenien ningú que els hi pogués fer les lletres i em va demanar si jo els hi faria. Recordo perfectament la meva resposta i suposo que ell també: "Mira Barto, en uns dies he de presentar el poemari aquí al poble i hem de recitar alguns poemes, si tu m'acompanyes a la guitarra, jo, em comprometo a intentar escriure alguna lletra, encara que no sé si seré capaç d'escriure rock..." Ens vam encaixar la mà i així va ser com ell magistralment em va acompanyar a la presentació i jo vaig entrar al món d'escriure lletres de cançons. Us he de confessar que ara mateix, de tot el que faig, és una de les coses que més m'omplen, ho trobo realment fascinant poder escoltar els teus escrits interpretats en clau de rock. 
Amic Barto, gràcies de cor per confiar en mi aquell dia i obrir-me les portes a aquest món, i gràcies a tu i a tots els components de MUTO per fer sonar tan bé les meves lletres. Em sento orgullós de, d'alguna manera formar part d'aquesta aventura. 
Us deixo la lletra de "Joé" una cançó que vaig escriure com a protesta contra la violència masclista i amb la que els MUTO sempre tanquen les seves actuacions.


JOÉ


JOÉ, ara sento el vent, que se t'endú.
Es perdran tantes pors en la nit
que podré sentir-me,
dona al meu llit
i aquell son perdut
volarà amb la lluna.

JOÉ, deixem trobar el meu destí,
el temps és mort
d'abans-d'ahir
quan sento que, que va fugir
entre les ombres, dels meus dits...

.....(tornada).....
JOÉ, Prou d'ingerències
Prou de maltractes
Prou de retrets
Prou de violència
Vull alçar el vol
Vull alçar sola el vol
Amb ales noves de dona........

VOLA!!! VOLA!!! VOLA!!!

JOÉ, ara sento que
ja no vull res amb tu
que veig la llum del camí,
que em sento amb força,
per tornar ha sortir
I tornar a renéixer dona,
sense els grillets
que m'esclavitzen a tu.

JOÉ, ara no ets ningú
per amargar-me la vida
Avui jo tinc sortida
i ja no és amb tu.

JOÉ,
Prou d'ingerències
Prou de maltractes
Prou de retrets
Prou de violència
Vull alçar el vol
Vull alçar sola el vol
Amb ales noves de dona........

VOLA!!! VOLA!!! VOLA!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris