dilluns, 14 de març del 2016

Presentació Antologia Poemes al Vent a Calaceite 2016

El passat 8 de març de 2016, commemorant el dia de la dona treballadora, l'associació Poemes al Vent, va presentar la seva primera antologia poètica a la biblioteca de la bonica població de Calaceite, davant l'associació de dones de la població. Un acte entranyable que va acollir un bon nombre de públic.

Aquí us deixo un dels poemes meus, que vaig recitar en aquest acte.



ENCARA TREMOLO

 
No s'ha fet llarg aquest viatge nostre,

entre cims escarpats i nits de fosca.

Amb grapes d'àliga i ulls de mussol,

ens hem anat aferrant a la vida,

com un nou nat al pit nuu de la mare.

I no fuig res d'aquell temps que amagàvem,

com dos infants entremaliats jugant

a un joc prohibit, quan ningú mira.

Se'ns ha fet curt el llarg tic-tac del temps,

sense consciència del mudar dels dies,

que ens han anant abraçant: pell amb pell,

mans amb carícies i versos amb somnis.

I cada dubte s'esmuny quan em mires

I cada plor s'eixuga amb un bes

i cada bes és un pas que ens apropa

i que derrota tot allò que es perd,

però no mort amb la nit que desperta.

I anem signant l'amor que encara neix,

i viu i creix, quan saps dir que m'estimes

i quan jo ser escoltar allò que dius,

i que escrius, amb ploma sucada a l'ànima.

I és que el temps d'estimar, fuig despresa,

si la mà que el bressa, et fa tremolar,

a cada full que es perd del calendari.
 
 
Angel Martí
 
 
 
 
 

2 comentaris:

  1. També tremolo jo després de llegir-la.
    Diries que ja l'estic sentint amb un fons de bateria i guitarra elèctrica...

    ResponElimina
  2. Gràcies amic, ja saps que estic encantat de que poseu música als meus poemes. De fet em sorpreneu cada dia més quan els sento en veu i música vostra.

    ResponElimina

Comentaris